Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021


Το πρόσωπο της εβδομάδας: Κωνσταντίνα Βαρβαρήγου - Ηθοποιός 
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΡΟΥΤΣΑΒΟΥΡΗΣ 
  ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021


Με πηγαίο χιούμορ, γρήγορη σκέψη, δυναμισμό και οξυδέρκεια γίνεται εύκολα η ψυχή της παρέας. Και μαζί της ουσιαστικά δε βαριέσαι ποτέ. Είτε μιλώντας για πιο ανάλαφρα θέματα, είτε για τα πιο σοβαρά.

Όπως πολυσύνθετη είναι, όμως, στη ζωή της ως προσωπικότητα η Κωνσταντίνα Βαρβαρήγου, έτσι αντιμετωπίζει και την υποκριτική. Με δημιουργικότητα, δύναμη, αλλά και ως μια αδιάκοπη αναμέτρηση με τον εαυτό της και με κάθε δυνατό εμπόδιο.

Το να υποδύεται άλλους χαρακτήρες λειτουργούσε πάντοτε για εκείνη σαν καταφύγιο και η φετινή χρονιά την βρήκε σε δύο τηλεοπτικές δουλειές και φυσικά στη 2η σεζόν στο "Μαύρο Κουτί" του Γιώργου Ηλιόπουλου στο Θέατρο Αργώ σε σκηνοθεσία Ευθύμη Μπαλαγιάννη. 


* Μεγάλωσα σε μια φιλότεχνη οικογένεια. Το θέατρο ήταν η αγάπη μας. Παρακολουθούσαμε παραστάσεις, ήταν κάπως σαν βασικό συστατικό για το πνεύμα μας. Κι ότι μαθαίνεις από παιδί το αγαπάς και δεν το αφήνεις. Αυτός ήταν ο σπόρος που μεγάλωνε μέσα μου και με την πρώτη ευκαιρία που μου δόθηκε μπήκα στο χώρο. Παιδί ακόμα 7,8 ετών είχα συμμετοχή στο πρώτο μου σίριαλ «Θα μιλήσεις με τον δικηγόρο μου» με τους Γιάννη Μπέζο και Ναταλία Τσαλίκη και συνέχισα με το «Έλλη και Άννα» με τη Νόρα Βαλσάμη και τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου. Αυτό ήταν το νερό που πότισε και φούντωσε μέσα μου ακόμη περισσότερο την αγάπη μου για την υποκριτική που παραμένει άσβεστη και δυνατή.

* Για μένα η υποκριτική είναι το καταφύγιο μου. Η μοναχική διαδικασία που χρειάζεται ένας ηθοποιός για να γνωρίσει τον ήρωά που καλείται να ενσαρκώσει και να καταφέρει να τον αποδώσει στα μέγιστα. Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης και δράσης του ηθοποιού, που προσωπικά εξιτάρει τη δημιουργική μου δυναμική. Έχω μότο μου τα λόγια του μεγάλου Δημήτρη Χορν: «Ο ηθοποιός εξομολογείται τον εαυτό του μέσα από τον ρόλο.» Αυτό είναι η ενσαρκωμένη μαγεία.


* Άπό πολύ μικρή ηλικία σχεδόν 7 ετών ξεκίνησα προπονήσεις στο τέννις. Το ένα τουρνουά έφερε το άλλο και κάπως έτσι ξεκίνησα τον πρωταθλητισμό. Ύστερα από 13 χρόνια στα γήπεδα έκανα το λάθος να το αφήσω… Τώρα πια ασχολούμαι μόνο ερασιτεχνικά.

* Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον. Ο κάθε καλλιτέχνης σου δίνει και κάτι διαφορετικό για να έχεις να δουλέψεις και να ενσαρκώσεις τον ρόλο που καλείσαι να υποδυθείς. Από κει και πέρα υπάρχει μια μεγάλη αγάπη για το έργο του Ζαν Πωλ Σαρτρ «Κεκλεισμένων των θυρών» αλλά και για το «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ» του Έντουαρντ Αλμπυ.

* Κλασσικά έργα τα οποία είναι ευσεβής πόθος για μένα. Ωστόσο υπάρχει πληθώρα αξιοσέβαστων έργων που θα μπορώ να μιλάω μέχρι αύριο αλλά και για τους λόγους που θα ήθελα να τους ενσαρκώσω….


* Γεννήθηκα στην Αθήνα. Είναι κομμάτι μου η πολυπολιτισμικότητα της. Λατρευώ τις βόλτες στο κέντρο, και όλες τις εκδηλώσεις που δημιουργούνται και έχει κάποιος την δυνατότητα να μάθει, να δει να θαυμάσει και ακόμα να πάρει μέρος…

* Στο Αll4fun μου αρέσουν πολλά πράγματα. Αρχικά να πω ότι δίνει το βήμα σε νέους καλλιτέχνες να μιλήσουν για την δουλειά τους. Είναι ένα site που όλοι εσείς που αφιερώνετε χρόνο σε όλο αυτό που έχετε στήσει δεν αποσκοπεί σε κάτι. Αφήνει λοιπόν έναν αέρα πιο ρομαντικό η προσπάθεια αυτή κάτι που λείπει γενικά από τις ζωές μας.



https://www.all4fun.gr/portal/to-prosopo-tis-evdomadas-2/29026-konstantina-varvarigou-ithopoios.html?fbclid=IwAR0X6L0BbTjhyTNV5osinyvogL_l_J7bAhG-nfKTw3TSbZgiNuFoX9s8v_8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου