Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Πίστη και Περηφάνια


Από τον ζωγράφο Χρήστο Δελή. 

Εκλεκτέ μου φίλε Δημήτρη. Μόλις τελείωσα το θαυμάσιο βιβλίο σου «Πίστη και Περηφάνια». Σ ευχαριστώ πολύ που με ταξίδεψες στο μαγικό χρόνο του παρελθόντος με ένα τρόπο γραφής εξαιρετικό, αλλά και πολύ ανθρώπινο. Η εναλλαγή των γεγονότων που με πολύ ανθρωπιά περιγράφεις -παρ’ όλο που μιλάς για τα χρόνια της κατοχής, τα τόσο σκληρά και απάνθρωπα, στο τέλος μου έφεραν μια ψυχική ηρεμία και ένα χαμόγελο όχι για την δυστυχία των ανθρώπων αλλά για τον τρόπο γραφής σου. Είμαι πολύ περήφανος που ένας άνθρωπος σαν εσένα είναι φίλος μου. Ανεβαίνοντας λοιπόν εσύ προς τον Όλυμπο, εγώ από τους πρόποδες του Λιτόχωρου θα κρατήσω σαν ευαγγέλιο το εξωτερικό αυτό βιβλίο και θα πω στα παιδιά μου πόσο αξιόλογος Συγγραφέας είσαι γιατί πάνω απ’ όλα είσαι ΆΝΘΡΩΠΟΣ
Χρήστος Δελής, Ζωγράφος.


Ευχαριστώ φίλε Χρήστο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου